Translate

ERNESTI































jam ernesti 

dita me e

 bukur qe kam bere





 seks ka qene kur kam qire komshien time une isha 19 vjec 

dhe komshia ime 24 vjece prindit nuk i kisha ne shpi babain ne

 greqi mamane ne llinxhat ne elbasan dhe vellain ne pune dhe 

komshia vinte shpesh here per te pastruar shtepine per te

 gatuar..mua me vinte pak si zor ti hapja ndo nje teme herotike 

dhe per fat te mire e hapi komshia ime duke me the a ke ndo

 nje te dashuru dhe une ju pergjigja per serjozisht flet apo per

seks..



komshija me tha ke ndo nje per seks une i thashe kisha por

 per momentin nuk kam dhe do kisha deshire te gjeja ndo nje

 vjaze per seks dhe ta kenaqja komshija me tha pse une si te

 dukem ...mbeta pak i hutuar i thash nje veshtrim dhe qesha



 shume mire thash a je gati ..ajo kishte nje gjoks shume te 

madhe dhe bythe te medhaja ne ate moment u zhveshem ajo

 ma merte karin ne goje une nga poshti i futja gjishtat isha aq

 shume i eksituar sa per 5 min u prisha dhe e pivi spermen.

..me pas e mar e shtri ne krevat dhe ja ngula karin tim te madh

 ajo vetem renkonte nga kenaqesia ooohhhhohohohoohohohoh

 me kenaqe komshi pasi u prisha per here te dyte u pastruam

 dhe shkoj ne banjo te bej nje dush dhe deren e lash hapur kur

 vjen komshija dhe me tha a ben te lahemi te dy une ju 

pergjigja sa do te therisja po e puthja ne buze i lepija gjoksin e 

madh gati sa nuk ja haja te em ngopet ajo ulet ne gjunje dhe

 fillon perseri gojore pasi mu be kari dru e kthej komshien dhe

 ja ngul karin ne bythe ajo vetem me thoshte jepi komshi jepi

 une ja ngulja me nje ritem te shpejte dhe e kapja nga gjoksi 

dhe si perfunfim me tha shume flm deshiroj ta provoj prap por

 mos i thuaj njeriu ok i thashe ..dhe tani e pres me pa durim se

 ka ikur ne gr me familje pas dy muajesh vjen ...



TREGIME SEXY KETU :http://video-alba.blogspot.ch